Snibbilu..

..Betyder nog inte ett skit skulle jag tro? :P
Sitter och glor lite på tv och funderar på om man skulle ta tummen ur röven och gå till köket och laga lite mat. Har huvudvärk idag också, inte alls lika mycket som igår, men kan kanske va skönt att få i sig lite mat. Slarvat ganska bra med det den senaste tiden. Men sån är jag och har alltid varit.

Jag hade tänkt laga köttfärssås och pasta. Köpte penn-pasta igår. Ni vet sånna där rör, tror det heter pennpasta. Aja same same ni fattar vad jag menar iaf. Blev väldigt sugen på det igår så det blir att göra idag. I köttfärssåsen ska det va matlagningsgrädde också. Svingott de. Man kan även ha i majs och champinjoner om man känner för det. Ja, jag får väl ta mig till köket nu och börja laga mat, i mina mjukisar, hur slappt och gött som helst! :P


Underbara mjukisar som endast kostade 99kr, nu ska jag bara hitta
min tröja till byxorna så blir matlagning sen! :)



//Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Du gör alltid god mat :( KOM HIT O LAGA! :D



Sen kan du väl berätta var du köpte byssera?

2010-02-15 @ 16:11:17
URL: http://emawa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0