Saknar min bebb.

Jaa, nu skulle jag verkligen vilja gosa med dodisen :)
Men inte idag, sakna är dessutom nyttigt :) Älskar att få massa pussar och gosiga kramar när man saknat så där jättemycket. Bästa som finns de, namnamnam :)

L: Miss u
K: Säjm


Lust..      Jag och Älskling i Örebro -05

Imorgon åker min kära fader till thailand också, fasan va skönt för han att va i solen i 2 veckor. Han frågade om jag ville med men jag tackade nej. Ja jag är kanske lite dum men det går inte med så kort varsel. Jag har ju ett jobb att sköta osv, så får bli nästa gång de blir resa :) Jag och bebb vill ju till USA i sommar, inte för att jag tror (läs: vet) att vi har råd men längrafram iaf vill vi dit. Ska fasan starta en liten reskassa vi kan samla respengar i. Det är ju bra. Då ska de pengarna gå enbart till resan, inge smygtag av pengar, då blire smisk på oss, jojomen!

Nu: Jag ska ut och ta en cigg nu, efter det ska jag sätta på Legally Blond 2. Jag skulle sett den för någon dag sen men fastnade i annat. Skrev ju i tidigare inlägg att jag såg ettan för några dagarsen och jag tycker verkligen de är bra :P Sköna filmer att se. GIRLIIIE, så det skriker om det :P Men sist jag kolla va jag en tjej.


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0