New update.

Planer planer.
Jag va i kontakt med den som gjort min design på bloggen för ett tag sen. Vi har planer på att göra om den, jag har ju trots allt haft denna designen på den ett bra tag nu och de kan va goare att få en lite ljusare nu till vår och sommar. Tycker ni inte? Ah får spåna på detta och göra en ny rolig och snygg design.

Spel Spel.
Jag är hos bebb och sitter nu på hans dator och spelar Heart. tror jag näst intill blivit lite beroende av spelet. Bra tidsfördriv är det. Jag har även spelat lite på hans Ps3. Sonic och lite CoD (om ni vet vad det är? Jag visste då inte förens bebb sa att han ville ha de, så han fick bl.a. de i julklapp av mig.) blev det att spela. Tack vare Krikke så tog jag mig längre i en bana än tidigare, det va befriande, tills man kom till bossen. Efter ett tag la jag ner med en sur min på läpparna. Lika glad igen var jag när vi satte på CoD :) Vill inte påstå att man är proffs men jag fick något slags pris ;) (stolt) MEN de hade tydligen krikke fått flera ggr så det va inte så kul då längre :P

The TeVee and Dator.
Nu ska jag fortsätta spela Heart och vinna, vad annars? (man spelar ju tills man vinner :P mohah) Jag kikar även lite på sista perioden mellan Canada och Tyskland i hockey, rätt kul ändå. Sen ska jag krypa ner under täcket med älskling och fortsätta gosa med honom. Mys och kärlek, de gillar jag det! OCH godispåsen som står brevid mig, ooohja!!


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0