Några timmar med Ida.

Kom hem för en liten stund sen efter en fika på stan med Ida. Det va trevligt och kul o bara töla om allt och inget med henne. Skratta så när hon berätta om skolminnen osv. Hon har då fan alltid något att säga som man skrattar åt, rolig tös det där :P

Kände mig inge pigg alls förut, låg bara i sängen och drog och glodde på tv. Men blev piggare av att komma ut en sväng iaf så det känns ju bra. Frågan är ju om man skulle ta sig något att äta. Har jag totalt glömt bort att göra idag. Några chips och en kaffe har fyllt min mage, så får väl ta mig något då kanske. Skulle va gött med tacos eller något men vet inte om jag orkar åka och handla. Men skulle va gött o käka tacos o glo film eller något, om inte förrådet kallar då. Men hinns ju med både och iofs. Ah får kika på detta.

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0