Blått

Idag köpte jag ett blått nagellack, skitsnyggt va det!
Köpte även ett genomskynligt som är fint att ha på när man bara vill ha sina vanliga naglar. 3st ögonskuggor fick följa med hem också (bl.a. en snygg blå). När jag ändå var och handlade mat (då ögonskuggan och nagellacken råkade få följa med. "bra ha" saker ;) hehe) smet jag in på Gina för att köpa med en tröja till mamsen som en liten uppmuntran för en dålig dag och för att hon är min undebara mamma som alltid ställer upp! Självklart råkade en topp slinka med till mig med, men med lite defekt som kanppt syns så fick jag 50% på den, och det vägde ju upp självklart. Men nu ska jag sätta shoppingstopp på mig tror jag banimej :) Hur som helst så blev mamma glad och det va ju hela poängen!

  

(Bild tagen från google)
Inte samma märke men ungefär samma färg. Härlig tycker jag!

Jag skulle lägga in bilder på den tröjan som följde med mig hem också men hittar ingen bild. Har den i de två färger som fanns. En i beige färg och den jag köpte idag är åt stark (gris) rosa hållet, haha ne vet inte men något sådant. Det sitter nitar på axlarna. Fina är dom! (Det du Ida sötnos Adolfsson, va säger du nu då? Som tyckte jag skulle ha lite mer färg i min garderob :) hehe)

Idag vaknade jag och babe kl 16.00, chock blev det vill jag lova. Inte sovit så länge på väldigt länge. Vi la oss ganska sent iofs men ändå, jag brukar vakna tidigare. Aja nu är man utvilad iaf. Hoppas jag kan somna i tid ikväll/natt bara. Tråkigt det här med att vända på dygnet, jobbigt när det ska vändas tillbaka. Men men.

Pratar jobb med Carro på msn nu. Jag blir tokig av att bara gå hemma, men det finns inte något speciellt så att söka. Jag har ingen lust att flytta heller. Trivs bra här, har min älskling, vänner, familj.. jaa mitt liv här, det vill jag inte åka ifrån. Jag ska försöka åka runt till veckan och lämna in lite cv på lite ställen. Känns dött att göra så även fast det kan vara bra. Gjorde det för något år sedan men man får ju inget tillbaka känns de som, men man kan väl kanske inte räkna med det heller eftersom de inte söker folk, men ändå. Sååå tråkigt att söka jobb när INGET händer. Näää, ge mig ett jobb tack!!


//Linda


Kommentarer
Postat av: mammi

Tack älskade unge <3 för att du finns och för den fina tröjan du är det bästa jag har (och mina andra två ).

2010-02-05 @ 08:51:07
Postat av: Ida

Bra där Linda! Jag ger endast goda råd och de vet du! :D

2010-02-05 @ 15:35:55
URL: http://idaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0