Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest

Ligger i soffan och kollar på Pirates som är på 9an. Känner mig helt slut i både huvud och kropp. Ska försöka ta kort på magen sen om jag orkar, eller Krikke får ta som vanligt. Annars tar vi imorgon. Jag vill ju ta i slutet av veckorna så den veckan jag fotar nästan helt har gått. Ex: jag fotar vecka 14, men när jag fotar så är jag 13+5. Alltså har nästan hela 14 veckor gått. På onsdagar går jag ju in i ny vecka. Så på onsdag är jag i vecka 15 :D

Tycker det är kul för att kompisar till mig ska ha barn och nu ska även en kompis till Krikke ha barn ca 3-4 veckor efter oss!
 (om vårt datum nu stämmer, får vi se på UL i januari) Kul för P och F tycker jag :)

Men nu ska jag ta fram lite gott till filmen, kanske att en huvudvärkstablett är på sin plats.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Var lite försiktig med värktabletter när du är gravid (åh vad jag hatar när folk ska tipsa mig sådär om grejer jag skrivit och inte bett om tips om, men eftersom vi är vänner tänker jag att det går bra). Man får inte äta tex ipren, utan enbart alvedon, jag har dock försökt hålla mig ifrån båda två om det inte varit riktig riktig kris :) Puss

2010-12-07 @ 10:04:18
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madde

Babyboom:)

2010-12-07 @ 15:06:23
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0