Magen i 7 former.

Ligger i sängen och har nyss lagt in ett kort på magen i vecka 16. Nu är klockan är över tolv så går vi ju in i vecka 17! Tiden går fort nu, men antar att det är för att man ser fram emot jul och UL. Sen att det är endel att ordna med om dagarna gör ju att dagarna går snabbare också. Idag (imorgon) är det exakt 2 veckor kvar till UL och som vanligt längtar jag som bara den! :)

Ni kan få se lite hur magen ändrats under dessa veckor. Jag tycker dock att magen i vecka 15 ser störst ut. Kanske hade ätit mycket den dagen, hehe.




Nu ska jag fortsätta kika på 8 mile och sedan sova tror ja. Är trött och är på lite halvkasst humör, tack vare två jävla pannkakor. Trots min nätshopping. Vad jag klickat hem får ni se när varan kommer tror ja. Kanske att jag visar er tidigare.

Nåja, TTYL kanske,
brukar ju bli så när jag säger att jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: Seema, (Mamma till Elvira och Leon)

Tycker jag med !



Kan ju va att det är annan vinkel, och att den ser större ut för det.. eller så kanske bebisen ligger annorlunda, eller nåt sånt då ;) hehe..



Lycka till med allt i alla fall.

2010-12-22 @ 18:38:49
Postat av: Tina

kul att se fortsätt gör sånna bilder :D

2011-01-04 @ 09:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0