Minigolf..

.. har jag och mamma spelat idag för att fördriva lite tid och tid tillsammans. Himlans trevligt faktiskt. Vi skrattade gött åt varandra när vi sköt dessa små bollar runt på banorna. Jag måste då få lov att säga att jag är ju rätt bra ändå. Ja, förutom några få banor där poängen slutar på en stark 7:a. Tack för ikväll iaf mami, det va trevligt! (även bil-trippen efteråt, samt hallonplockningen genom bilfönstret, haha)

Nu sitter jag i soffan efter lite Big Bang Theory tittande med älskling innan han somnade. Haft en skön stund inne i badrummet nyligen också. Ja det låter kanske, men låt mig så ska jag förklara.. Jag har då alltså tvättat mitt ansikte med en renande vattenliknande rengöring från Visibly Clear, kändes friskt och skönt efteråt. Efter detta tog jag en peel-rengörings cream från Nivea vid namn Visage YOUNG peel soft som lätt sköljs bort med vatten. Jag blev som ny igen, där med en skön stund inne i badrummet!

Produkter jag brukar använda från Visibly Clear är:



Bra rengörande gél.



Motverkar pormaskar. Huden känns frisk efter använding.



En liten tub, men otroligt dryg. Perfekt ifall något oönskat skulle ploppa upp i ansiktet. Dutta på lite och det torkar ut "ohyran" ;)

Nu till det bästa av allt:



Denna peelingcreamen rekomenderar jag verkligen! Huden blir som ny och man blir helt otroligt len och härlig. Har inte varit såhär len på hur länge som helst efter en rengörings produkt. Denna tub är inte dyr och den är värd varenda liten krona! Ca pris: 70 - 100kr beroende på vart du köper/beställer den.

Peelingen ska användas kanske 2-3 ggr i veckan max, så när det inte är peeling använder jag gélen jag visade högst upp!

Hoppas ni fått lite tips om ni ej testat detta innan. Jag trivs med dem iaf!
Har ni några tips på bra rengöring för ansikte? Kommentera gärna märke, ca pris och vart de finns att få tag på!

Tack på förhand och godnatt!
Nu blir det snart sängen!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Jaaa, gud visst är det verkligen så!! jag vet inte hur många gånger Micke bett mig gå ner i källaren fö att hämta någonting men jag vägrar, inte en chans att jag går ned dit alldeles själv. Men det är väl som du säger, man får skylla sig själv som kollar ;)

2010-08-02 @ 10:28:25
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: va roligt att du gillar min blogg, det är denhär tjejen som gjort den http://adelinez.blogg.se/ men sen vet jag en tjej till som gör fina designer om det är så att duvill ha tips

2010-08-02 @ 11:23:07
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Jessica

Sv: tack, vad gulligt du är :)



jag använder Proactive Solution ;)

2010-08-02 @ 22:48:10
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: det funkar underbart bra för mig kan jag helt ärligt säga :) det gäller att man använder det regelbundet, då får man lenaste hyn någonsin :D



http://ohjess.blogg.se/2009/june/jag-fick-ocksa-paket.html

2010-08-02 @ 23:00:59
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0