Hipp Hipp Hurraaa!!

Idag ska jag och älskling in till stan på kalas. Vi ska fira mamma som fyllde år i onsdags med släkt och vänner. Tråkiga är att hon vet vad hon får så vi ska nog smita in och köpa en till present till henne. Så idag blir det full rulle med tre småbarn (världens goaste ♥), massa släkt och mumsig mat.

Jag tycker det ska bli kul att vi samlas så många idag igen, så är ju även min kusin Paul här ifrån sthlm och hälsar på! Kul det :) Imorgon åker ju jag och hjärtat till sthlm också :D Imorgon är det inte mer än ett möte så då ska vi senare ut och leka turister jag och min snutt :)

Men nu ska jag göra mig iordning och sedan ska vi åka in till stan :)
Jobb ikväll för oss gäller också!




Igår.. Ja halsbandet va med. Älskar det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0