Film 21.oo

Fick hem paket i brevlådan idag, kul :)

Nu ska jag se på Uptown Girls som jag skrev om imorse (igår?). Som sagt så är den väldigt bra! Jag och älskling har varit och köpt lite godis men tror inte han joinar mig med att se denna underbara film ;) Men man vet aldrig! Den mannen kan överaska ibland :)

Va riktigt sliten efter jobbet idag, inte för att jag slitit ut mig direkt men va sliten sen igår efter huvudvärken. Åkte förbi Jc en snabbis på vägen hem för att prata med Josefin K, hjärtat. Är sjukt tacksam för den hand hon sträckte ut igår. En sann och bästa vän de :)

Men nu ska jag ta fram lite dricka och lite godis, så blir det mysa strax. Kanske kan gosa lite på älskling om han inte smiter iväg till T snart.

Vi hörs sen, då får ni se vad som låg i mitt paket.


ttyl.


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Jag kollar på den filmen nu, ;D

2010-08-17 @ 22:16:57
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0