9.56

Det klockslaget rövade jag mig upp ur sängen och skulle ringa min darlings tandläkare för lite saker, gick det? Nej. Ringt flera gånger men kommer bara till en jäkla svarare som berättar saker och sedan klickar mig i örat! Va f-n... hmm. Blir inte klok på detta så till något annat nu.

Jag kikade in på Madeleiene's blogg nyss och läste att de ska visa Fångarna på fortet i en 2 veckors period. Jag tänkte till och gick in på tv.nu för att kolla och mycket väl är det kl 20.00 på tvn ikväll igen. Spännande! :) Och innan är det Rena rama Rolf. Haha det är så jäkla bra det.

Men det jag undrar är ju (har inte orkat kolla) om Fångarna på fortet kommer gå varje vardag i 2 veckor nu? Isåfall måste jag ju sitta bänkad varje dag 20.oo.

Nu ska jag göra något att äta, testa att ringa den roliga tandläkarens telesvar som sedan klickar en i örat och sen väcka Krsitoffer babe som ligger och sover än.
Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 21

men guuuuud, är det rena rama rolf innan?!? Hoppas det kommer upp på tv4play, så jäkla bra! :D



Fortet sänds måndag,tisdag och onsdag i 2 veckor, så bara 5 avsnitt kvar nu då. Dåligt :P men sen drar det igång i vår igen, då är blogglaget med haha!

2010-08-24 @ 16:35:26
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg tee

2010-08-25 @ 14:28:18
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0