Film och mys med grabbarna!

Kikar på film med älskling och Gustav. Sliten är jag konstigt nog efter en lugn kväll på jobbet. Men de va gött att vara där och jobba lite och tjata med Nathalie. Dead By April spelade på nöjes ikväll, men de va ju knappt några där. Jag visste inte ens att de skulle spela förens jag kom till jobbet på kvällen. Men så är de ibland.
Resan hemåt kunde ju varit bättre den med. Det var glashalt på vägarna och jag körde älsk's bil med sommardäck eftersom man måste ha bytt till de nu? Jävligt idiotisk må jag säga. Först fick jag deeeen fina sladden på bilen så jag blev galen och fick samtidigt panik eftersom det va skog överallt och inget ljus. Hatar mörk skog ju och att köra av vägen där och sitta där själv. Nej tack. Sen så oavsett vart det är vill man ju inte få sladd så man skjutsas av vägen. Nej så jag fick sakta ner till 60 km. Inte ens de hjälpte trots att bilen gick rakt (brukar gå lättare.. lite logiskt kanske? äh) så då fick jag sakta ner ännumer. Och igen då, med mörkskog överallt. Då vill man bara gasa, och jag ville verkligen bara heeeeem!! :p Dessutom hade jag köpt mat jag ville sluka i mig direkt vid hemkomst. Så 50km på 90 och sen 70väg var ingen hit, men ett måste.

Nej nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla klart på filmen. Någon film med änglar som kommer till jorden? Någon thriller tror ja. Lite halv rå sådär.


Bästa gooosen i mitt liv :)

Sov så gott då!



//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0