Shopping tröstar hjärtat. Sant?

Ja det tycker jag, iaf för en stund och man känner sig ju så tjusig när man kommit hem med något. Jag shoppade lite smink här om dagen. Nytt brownzing puder, då jag insett att mitt gamla inte är som jag vill ha det. Köpte även en ny fondation då den jag köpte för någon vecka sen inte riktigt var något för min hydtyp. Så den första nya fick gå till mamma, även det gamla brownzing pudret. Snällt va? haha. Nej men fondationen va ju ny som hon fick iaf så. Där sparade hon 150:- iaf.

Idag då iaf så har jag shoppat loss med mamma faktisk. Tror ja kom hem med 10-11 saker. Stora som små. (bilder kommer längre ner) Hade väldigt kul när jag shoppade eftersom jag hittade endel idag som jag ville ha och vissa saker "behövde" jag ju ;) Som alltid. Hittade ett par pumps idag på skopunkten. Jag smälte från första blick jag la på dom. Helvete vilka fina skor. Var egentligen vanliga pumps men de hade det där lilla extra på sig. De kanske mamma skulle vara snäll och köpa till mig när hon får lön. Snäll mamma jag har. har även hittat ett par stövletter för 899kr som jag är förbannat kär i. Jag och skor ni vet.. eller ni vet inte men Krikke vet. Ojoj :P Men iaf tänkte smöra för pappa som bara den, för att vara en liten bortskämd unge. Men även det måste man få vara oavsett ålder. De kommer ju trots allt aldrig ifrån att vara ens förälder, hur mycket de än vill.

Detta shoppade jag idag, medans jag samtidigt gick och saknade gosegrisen.







//Linda


Kommentarer
Postat av: simone

Joo, ibland :D

2009-09-16 @ 16:21:49
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Julia

det gör det nog allt

2009-09-16 @ 18:50:57
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0