Nyttigt samtal med Lina, som alltid.

Vi kom fram till mycket bra saker tycker jag. Jag är faktiskt lite osäker på vissa saker. Känns konstigt men så är det. Lina är där iaf och det känns bra :) Fick sms av Johanna (kusin) förut med om att vi kanske ska dra till töksfors eller charlottenberg och shoppa någon dag i veckan. Jag har inga pengar till det men skulle va kul att komma iväg lite iaf :) Hade väldigt kul i sthlm med henne. Även med krikke när vi va där. Kul att åka iväg på sånt. Så det blir nog att vi drar iväg någon dag i veckan :) Mamma kanske inte kan följa med för jag kan ju inte åka på onsdag, har ju min träning då och den är viktig för snart är det SM och det är mycket kvar att sätta. Men det där fixar vi. Men hårdträning på onsdag blir.

På fredag ska jag, Johanna och Lina ut också :) Blev väldigt glad när Johanna (fortf. kusin) ringde igår och frågade om vi skulle dra ut på fredag. Behöver ha dessa flickor i min närhet nu känner ja :) Älskar dom båda väldigt mycket.

Fick smått panik förut när datorn va helt svart, eller skärmen va det väl. Åkte raka vägen hem till pappa och gnällde lite och va lite tjurig. Han tog datorn och efter några minuter va det fixat. Duktigt tyckte jag som blev väldigt glad över att inte ha förlorat bilder, musik och låttexter jag skirvit. Lättnad va det, i högsta grad!

Beny din jävel, du ska köpa en ny kamera till mig om dom inte hittar min!! GRRRRR på dig!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0