Ny design

Ja nu är en ny design på bloggen på g. En kompis hade tråkigt och ville göra en design till mig. Tackar man ju inte nej till. Ska bli kul o se hur resultatet blir. Är typ fria händer. Har sagt att jag vill ha både mörka och ljusa färger, Sen får vi se hur det blir. Jag kommer väl vilja pilla lite i det säkert som vanligt. Så typiskt mig även om jag tycker något är bra. Men vi ska ju va nöjda båda två tycker ja ;P haha. Blir nog super. Har sagt att jag vill ha lite skallar i det så.. We'll see we'll seeeee..

Fan va jag vill tatuera mig massa nu och beställa massa kläder jag blivit kär i. Får bli längrefram men faan va sugen jag är på o få allt fixat nu nu nu!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Emma

woho :D jag vill också skaffa mgi en till :D

2009-05-12 @ 17:48:32
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0