You like that?

Yes, i'm at home and cooking some tacos. I like that! Så sjukt mys sugen. Dra hit någon kompis och bara glo film o mysa till det med mat osv! Hur skönt är inte det? :) Lägga sig i ett avslappnande bad funderar jag på att göra. Men har inte bestämt mig ännu :) hehe. Klockan börjar ju bli lite och jag lagar mat nu! Men är sjukligt sugen på tacos så det får det blir. Handlade lite saker till det förut med mamma innan hon drog iväg för att jobba natten, duktig som hon är!

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag sitter på flyget till Malta. Hur skönt är inte det? Krikke ringde förut och ville att jag skulle beställa en parfym till han. Får väl kolla efter det då. Men visst ska man kunna se på hemsidan för flygbolaget vad de säljer och vad man kan skicka efter? Har verkligen för mig att man kan förboka så det finns på planet när man kommer dit. Jaja, får kolla upp det där. Tänkte Mr. Johansson kunde hjälpa till lite men han lyser med sin frånvaro just nu. Men han hör väl av sig sen om han får igång sin mobil. Ute på hyss kanske. ja vem vet. 

Igår va jag ute på äventyr. Va roligt det :P Skratta så jag hade ont i magen som fan :P Spelade kort som en gud gjorde jag med. Jag styrde allt och fick det bra ;P Lite hemskt, träffa en tjej igår som heter Line. Då kom det fram att jag sprang minijoggen med henne när vi va små. Hur liten är världen att jag ska stöta på henne igen, hon som ändå flyttat från karlstad! Så kan det vara.

Nu ska jag laga klart min mat så ska jag ge er ett lätt, enkelt taco-tips sen. Ni kommer tänka "usch? :S" men jag svär på mitt liv, det är mmmmm! :) Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0