Malta part 2.

Sitter hemma nu hos robin...  då han äntligen har kommit hit! Hinner tyvärr inte skirva så mycket mer, för nu ska vi ut och kolla lite :) Pappa ligger redan och sover :P haha. Herregud. Ah måste säga. Har bränt mig lite. Mina knän. Va blir det ens? :S Haha ni ska se hur det ser ut. som om man lagt ut mallar som det ska bli solat efter. Helt sjukt och fult ser det ut. haha, men så kan det gå ;) Hörs imorgon godingar!





Även magen fick lite lite färg.men har så dåliga pigment.. MEEEEN det kommer ;) Bara ngntimme ute ju:P Men känner ju folk som behöver 20 min så är dom neger. Jag vill ocksååå.Men men jag är den jag är :P LEV MED DET!



Kommentarer
Postat av: elena

snygga shorts baby;)

2009-06-28 @ 00:28:51
Postat av: L

haha i knooow right ;)

2009-06-28 @ 15:02:07
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0