I still wish it would come true..

You know what.. Can't get you out of my mind honey. What's the right way, when i feel what i feel? Nu sitter jag och tänker på solen, stranden, havet, shoppingen!! Åker till Malta den 21:a, alltså om två veckor. Ska bli väldigt skönt att få komma till ett varmare land och även hälsa på min kusin. Se hur han bor och allt. Åker med pappa och hans fru. Ska bli väldigt kul men som vanligt kommer jag sakna alla här hemma. Gör jag jämt när jag reser utomlands, även om det är kul att vara utomlands. Saknar vissa mer än andra :P Haha. Er som jag verkligen kommer sakna vet vilka ni är!! Jag behöver inte ens säga det till er :)

Sitter och glor runt lite. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Känns som jag måste ta tag i att hitta hjälpen ang min idé innan jag börjar kolla över det andra som måste göras. Men det är ju något som jag kan dra igång lite smått ändå. Kolla möjligheterna osv. Kan vara bra att ligga ett steg före kanske.

Vill pierca mig nu i veckan också. Men det är ju som sagt bara två veckor kvar tills jag åker till malta så jag får väl vänta med det tills jag kommer hem :( Tråååkigt! Vill ha nuuuuu!!! Måste töja öronen mer. tar mig ju aldrig tid så glömmer jag bort det med. men får sätta igång o göra det fanimej. Vill ju ha i de där tunnlarna nu :P Haha Får skriva kom i håg lapp så jag inte glömmer :P

Imorgon ska jag gå på stan med mamma och köpa studentpresent till Lina. Hon är ganska nyfiken av sig så jag gillar att kasta i ansikte på henne att jag ska köpa present till henne så hon blir mer nyfiken :)  Har hittat något ganska tjusigt till lilltösa iaf då så jag är ju nöjd. Sen om hon blir det eller inte är en annan sak ;P haha. Hon blir så illa tvungen o säga att hon älskar the thing ;) Ska även jobba imorgon. Är ju bal på nöjes så jag och lina ska jobba. 17.30 startar mitt jobb. Undrar hur länge det blir. Men jobb är behövligt så jag klagar inte. Hade varit super om man kommit hem till en varm mysig kropp att krypa ner till också. Vore om han låg här hemma när jag kom hem... Mys hade det varit.

Nej nu ska jag se klart filmen jag kollar på sen blir det att sova. Ska upp vid 9 tiden tänkte jag. Har lite att ordna innan jobbet. Sov gott alla. Det ska jag göra. Najt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0