Alla ska väl testa en lista va? Bra tidsfördriv.

Denna är lånad av Kenza. Blogg.se's stora bloggerska. Trevligt va?

1. Hur gammal är du om fem år?
26
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 164
4. Vilken var den senaste film du sett? Två bröder - En skuld. (se den)
5. Vem ringde du senast? Shippe
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "jaså det säger du?"  en idiot.
7. Vad är dagens planer? Nu är det natt så, film och sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem. Lätt att ringa men kan ju va mys med sms med.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Aldrig varit gifta men de har gått isär.
10. När såg du senast din mamma? för någon timme sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Tolv?
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, stackarn va överkörd :(
14. Vilken är din favoritplats? Där jag mår som bäst..... ni som känner mig vet.
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte, brukar väl inte vara där jag inte trivs.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning. Om det är något jag lärt mig de senaste åren så är det att vad som helst kan hända. Vilken dag som helst.
17. Vad skrämde dig som barn? Mardrömmar och mörker.. mörker är det fan än. usch. och skogen på natten. fy faan.
18. Vem fick dig att skratta senast? Ida Kangeryd ;D haha.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man vara för ung för att äga vinyl?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4, vart är min 5:e? den har vart borta ett tag nu :S Älskar många kuddar!
23. Hur många landskap har du bott i? 1, om inte min kära mor döljer något för mig.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo visst har man det.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, men barfota på stranden som så många andra :O
26. Är du social? Klart jag är social.
27. Vilken är din favoritglass? Vet faktiskt inte. Finns mycket gottit.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en mysig lägenhet eller lägga undan till hus. Skulle förmodligen bli shopping om jag känner mig själv rätt. Sen vet jag annat men det är privat.
29. Tycker du om kinamat? Japp
30. Tycker du om kaffe? Med mjölk och soker, ja.
31. Vad dricker du till frukost? Jag varken äter eller dricker något till frukost. Inte min grej :s Aldrig varit.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger. Men benen brukar vara lite överallt.
33. Kan du spela poker? Kan jag väl. Mina regler är bäst!
34. Tycker du om att mysa? Älskar att mysa, det vet DU de ;)
35. Är du en beroendemänniska? Vad menas med det? Man är ju en aning beroende av luft, blod, vatten osv. :S dum fråga.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, det gör jag. Eller mer bekanta. Vi umgås inte.
37. Vill du ha barn? Absolut.
38. Kan du några andra språk än svenska?  Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och. Havet är härligt!! Poolen är skön att hoppa i den med och bli tre igen med bollar o allt vad man kan kasta med.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig och mina kära. Blir ofta shopping.
42. Äger du dyra smycken? Dyra och dyra, har väl smycken jag tycker är dyra, runt 1000 lappen.
43. Har du någon gång testat narkotika? Alkohol är väl en drog?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Trocadero
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga människor.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett jag har under hakan.
47. Vad har du för ringsignal? Adept - Unbeliever
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, jag har endel i källaren. mycket bebis kläder.
49. Flirtar du mycket? Nej. eller i sms till en person. Men vet inte om det ska kallas flirt?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en fotostudio i katrineholm hos Joacim Bago. Den på bannern är tagen på Pixation här i Karlstad.
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig testat men ska väl inte va så svårt?
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig. Körkort i snart tre år prickfritt. Ändå är jag kanske inte den som håller alla reglerna i trafiken.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Mötleys Crües bok. Inte klar än dock.
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte nu.
56. Dansar du i bilen? Ja för fan, dansar, sjunger o hela köret.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev på Lina's studentkort.
59. När var du i kyrkan senast? För några årsedan på Emelie's dop tror jag?
60. Vilka personer utmanar du? Jag utmanar min säng nu. Time to sleep.

Glömt att skriva Grattis till vår underbart duktiga och heta skådespelare John "Johnny" Christopher Depp! Som Idag (igår..) 9:e Juni fyller 46 år!  Det firar vi med lite 21 Jumpstreet innan ögonen sluts igen för att sova.



I want you to hold me and never let go..



Kommentarer
Postat av: Ellen

Linda goes fjortislistan :P

2009-06-10 @ 23:57:36
URL: http://milady.se
Postat av: sofie

hahaha jag vet ngn som aldrig sitter still eller tyst i en bil iaf, damp unge :D

2009-06-11 @ 22:47:02
Postat av: L

Ellen, alla har gjort det. jag följer trenden ;) nooot :D haha. Men det va väl lite kul o svara på frågor som INGEN frågade mig :P haha.



Sofie, haha det är ett måste att dampa loss i bilen ibland :P

2009-06-12 @ 04:51:15
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0