Människor..

Finns mycket idioter i världen. jag är en av dom för alla är vi väl idioter ibland. Men man blir inte förvånad längre över saker. Men nu skiter vi i det.

Mailen är nu stängd, borta, finito. Tack för de frågor ni fått in på detta dygn. Blev allt några stycken. Har sparat dom och ska se om det är något att svara på eller om svaren redan finns i bloggen. Läste lite och det handlar mycket om jag har pojkvän, hur många djur jag har, vad som väntar i sommar för mig osv.

Ska dra ut en sväng snart. Rensa huvet och köpa cigg. Känner att jag behöver det. Just nu är jag väldigt arg och besviken på en viss tjej. Men skiter it. Inte ens värt egentligen. Bra saker kommer ju ur det också så. Men nu ska jag dra. Hörs kanske sen.

//L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0