Lögner och agg.

Alltså jag orkar inte med mer lögner och massa jävla dret. Det är svårt för personer i den här världen att vara ärliga märker jag. Jag blir inblandad för att man gör ngt man vill och sen slutar det i skit ändå. Det suger grymt mycket. Kan man inte bara få slippa all skit? Få va glaaad ist :P Men nej, det vore ju farligt. Och det vore ju farligt att bara bestämma sig någon gång ist för att fortsätta va dum i huvet. Om man bara bestämmer sig så slipper man ju allt tjaffs o dret som faktikst kommer efter vägen hur mkt du än vill ha det eller inte. Så svårt att fatta det är det faktikst inte. Och hur jag beter mig? Det tycka jag va lite komiskt för DU ska inte öppna käften om det. Eller hur? Fatta att jag inte står kvar för o se hur ditt liv artar sig. Fatta att jag inte tänker låta dig trycka ner mig. Fatta också att går jag en gång kanske jag aldrig mer kommer tillbaka. Men du kanske får som du vill då? Jag gick från ngt gammalt och jobbigt när jag träffade dig. Du gjorde min dag ljus igen. Jag va alltid glad över att få se dig, vilket jag är än om du förtjänat det. Men nu har man hamnat i ngt smår och jag tror det är dags för mig att byta riktning snart. Palla med upprepande saker. Känns det blivit en hack i mitt liv. Saker spelar upp om och om igen. (Det du tror, stämmer.)


Ska jag gå vidare ist? Leva mitt liv på eget håll, slippa tjaffs, slippa känna att man är ivägen fast hdiwuh bett en komma ungefär. Börjar bli väldigt trött på det.

Jag är ledsen, det borde inte sluta med det här. Det är hemskt men ingen av oss klarar ju av både och.
Förlåt mig men du måste välja, Mig eller det andra?.......




Jobbade från 17.30 igår till typ 02.50? va hemma 04.20 iaf :P hahah
 Vilket var ganska skönt ändå. pengar blir det ju så.
Så vart det inspelning av musikvideon ungefär vid halv ett tiden. Va väl kul. Men kändes inge speciellt så-.
 Folk glodde och hoppa framför kameran o grejer men.. ah, kul för dom :P haha
Jag kommer nog inte synas så mycket i videon vilket är bra.
Men men, då har man ställt upp på det också.

Jobbet förövrigt gick ganska snabbt ändå. Käka mat efter när vi hade slutat. Nachos fick man. Gott.
Simon, det vaaa yoghurt, jag looovar dig, ingen fresch där inte :P haha din stöölle! Men men vi käka det,
och gott va det. Skönt med litte mat innan man åker hem faktikst. Och stackars elena då som jobbade som barback igår i slutet. haha ujuj va hon jobbade när jag och simon satt o käka mat :P haha. bra tös.



Nej mat blir innan jag hungrar ihjäl. byebye.

You'r gonna miss me!!! GGRRRRR ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0