Idag är idaaag.

Japp. Vaknade av att dessan ringde o fråga om hon kunde komma. SJÄÄÄLVKLAAART, men jag sover. hon sa "aah men sov på du jag kommer in" haha söt. ja så hon kom. vi satt o kolla lite fula filmer på youtube och skratta o fula oss som vanligt sen käka vi maaat. det va gott i magen. vi blev väldigt mätta vill jag tillägga. bara så ni vet.

ikväll blir det ut. men jag måste säga att michan en vän till mig. Jag förgyllde hennes dag idag tror ja. Va ju tvungen o berätta en sak för henne. Mohahahah. gyyy så gööött. Väldigt längesen jag träffa den bruden nu. Hon bor in the norge nu ju. Vi skrev på msn och jag bad henne skirva sin länk men hon fattade lite fel och länkade mig på hennes inlägg ist så jag länker henne längre ner jag också då ;P aaah iaf, ikväll blir det ut med Linda, Jossan, Tuva, Claus m.m. Ska faktiskt bli väldigt rooooliiit! :) men men nu ska jag hoppa in i duchen och sen till bolaget. Ha det så braaa!

I miss ya blowgirl.


http://www.citrondoft.blogg.se            - michans ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0