Hard Luck Women.. åååh jag ljuger såååbra!! ;) haha

Haha, ja här sitter jag och sjunger för mig själv, allt från rock till smörig pop. haha ÅÅÅH jag ljuuuger så braaa! stämmer. Vilken dag det varit, tårar, bråk, försoning, tycka synd, inte tycka synd. Ah gud, vilken cirkus haha.
Så nu slappnar jag bara av och lyssnar på bra musik. Skönt det med vettni. Skulle ha följt med och köpt cigg med linda när Peter kom hem från göteborg men det orkar jag inte tyvärr. Är helt sleten o sådär halvgo i huvet för att jag är trötter. Såg Röd Drake på Tv:n nyss. den är bra den. Såg den första gången med Josefin Karlsson och hennes pappa när filmen jämt kommit ut. Va längesen det, hehe. Josefin och jag ska försöka dra våra rövar upp till hennes pappa någon söndag och äta middag. Ska bli trevligt det. Har inte vart där på länge. Haha, kom o tänka på när vi va mindre. Va kul man haft och va man har hittat på skit med den där josefin, jävligt kul har vi haft iaf :D Och mer kommer det bli :)

Ja vad ska man göra imorgon då. Bio förmodligen tror ja.
Ska se Johnny Depps nya film Sweeney Todd.

Måste jag ju se när det är lilla Deppan ;D ska bli hääärligt det :)
John Christofer Depp är såå bra! :) ♥


"I don't need a man to feel complete.
Fuck off Darling"


Nej nu ska jag nog prata klart med lite vänner på msn sen hoppa i sängen och mysa med en film innan jag somnar. Som alltid :P haha. The holiday har gått många varv den, samma med pirates of the caribbean filmerna och massa andra johnny depp filmer. hehe. Jag gillar dom :) Kalle och choklad fabriken är så mysig, samma sak med Finding Neverland. Usch vilka bra filmer det är :) Jag gillert ;) Nej nu avslutar jag här. Godnatt!


- It would never worked out between us..
Keep telling your self that darling ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Sweeney Todd var jättebra! såg den på premiären, du kommer nog tycka att den är värd pengarna :)
HAr du förresten sett Johnny i filmen Cry Baby? Med bland annat Ricky Lake, Traci Lords och Iggy Pop? Också en musikal, och hjälp va ung Johnny är där! Helt okej film, mysko men aah bra på ngt sätt..
Nattinatt

2008-03-12 @ 20:35:16
URL: http://lagunabeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0