RELEASE FEST!

japp, den gick super! va hur kul som hellst. spelade på arena sen. det gick också bra.. tror ja :P hahahaha vettefan. folk tyckte att det va bra så jag hoppas väl på det ;P jättekul alla som va där och stöttade och hade roligt med oss :)

igår hade jag asroligt med mina kära vänner :) ni är underbara!


Ikväll ska jag på fest :) sofie ska med :D ska bli roligt det :) men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. ska iväg och käka pizza med mamma :) Ha det så bra!!! PUSS



HÄÄÄÄR VAAAREE FEEST! ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

tittade lite på bilderna på efterfesten, såg riktigt mysigt ut ;D såg även min engelskalärare madde några gånger, roligt

2008-06-07 @ 23:58:05
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0