HOT!!!!

Ja det är det.. och du :O fuck också. Inge bra.

http://www.youtube.com/watch?v=WRPHk20XmwY
- Ett måste!!!!


Varit ner på stan typ nyss o fixat med affischerna som skulle till Åhléns inför skivsigneringen. Kul som bara den :) Sitter här hemma nu vid datorn, (NÄÄÄHÄÄÄ???!!) och slappar.. sms:ar lite och töler på msn med folk. Trevligt trevligt :) Ikväll blir det bio. Dumpad blir att se :D Den verkar vca bra den. JAG FICK VÄLJAAA :P så jag hoppas den är bra. Vill ha sex and the city filmen också. uuh den tror jag också är bra! En kompis skulle försöka fixa litte. Nice.

UUh, varmt det är. Duscha blir snart. En kall dusch sitter ganska fint nu när det är så varmt. Käka glass förut på stan. GOTT. Men linda, håller inte med så mycket om att den där med kak deg är så god. Tycket det först sen blev det bara för mycket av det :P Men men, nu har jag testat den också ;) Ska testa choklad nästa gång. Yammi!

imorgon blir det norrköping upp till silverroom. Ska spela in två nya låtar. KUL :D ska allt härja med jimmy och mathias? imorgon :P haha duktig jag som kommer ihåg namn.. inte :P haha. men ska bli kul oavsett jag har rätt lr fel med namnet just mathias :P hmm. jäää jäää

Nej ni gott folk. nu ska ni få dagens låtar av mig här så höres vi. Haj haj.






Guns n Roses - Patience ♥




Kiss - Forever ♥





Axel Rudi Pell - Falling Tears.. ♥

Kommentarer
Postat av: elena

mohahaha. martin heter han! :P

2008-06-03 @ 21:55:59
Postat av: L

haha ja veeet :P jag kom på det när jag åkt upp till shippe för o käka litte mat o glo film :P haha.

2008-06-04 @ 00:26:34
URL: http://Lindarangfeldt.blogg.se
Postat av: Marcus

Jag sitter här och skäms..

2008-06-04 @ 10:39:58
Postat av: L

hahaha men jag glömde ju bort att det va jimmy och martin :P hahaha

2008-06-04 @ 21:38:12
URL: http://Lindarangfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0