Oooh yeeess..

Ännu en dag har gått. Hade kul igår, dock drygt att stå i jävla kö i barer men äääsch :) Jag och mamma hyrde tre filmer förut med. Sett två som va skit bra tycker jag. Boogieman 2 och Ond Aning. SE DOM! Ska se den sista snart tänkte jag, som är en disney film. Gillar disney så jag hoppas den är bra ;P Va och köpte smink för nästan 500 förut med. Dyrt men var i behov av det. Va ju nästan slut här ju :P Ska rensa ur min sminkväska med när jag ser på filmen. Den är full av massa braiga saker och massa dreeet. Så ska slänga lite skitsaker tänkte jag. Gött o ersätta lite av det gamla med lite nytt :) aaj löööv it! Köpte ett rosa zoul linne från MQ i fredags också. Det gillar jag också. mjaaani.... Skulle ju va bra att kunna spara lite på pengarna också men är ju så kul o shoppa :P Men kan allt spara ja också :) nästan...


Så imorgon kommer Elena hem från norge, min andra halva av KICK. Så ska väl träffa henne och marcus imorgon och snacka lite o så. Elena, va inte deppig, saker löser sig och jag tror du gjort rätt val :) Men ska börja dagen att bli väckt av mamma och få i mig lite mat och sen klippa henne. Hon tycker håret börjar bli lite för långt nu så får väl ta av en bit på det så hon blir nöjd igen :) Sen när jag haft möte med E och M så blir det nog att åka ner till bergvik och hälsa på jossan på hennes jobb. Det uppskattar hon den lilla skitungen :) Hehe, står där o hänger med henne o bara är allmänt ful o skvallrar lite skit som två kärrringar :P haha. Nejdå, tro det eller ej men så farligt är det inte :P



Pratar med Höna på msn nu också. Han såg om musiken och va glad för min skull, bara jag inte glömmer bort gamla hönis om jag kommer in i rampljuset. haha alla säger så, och nej jag kommer inte glömma någon av er om det skulle hända. Ni som gjort mig och stöttat mig till den jag är idag ju :) Låter kliché men saaaant! ;) Höna berättar även att han är på god väg med sin gura. Det är ju bra :) men men så är det.

Nej nu ska jag sluta babbla på här och ta tag i att se på filmen och rensa mitt smink.
Ni får sova så gott och tack för att ni kikade förbi ;)
NAJT O HEJ!

image76

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara säga att du är mega duktig på att sjunga. Jag vet att du kommer att gå långt.
Det visste jag redan när vi var små!

Kram Alexandra Elfstrand

2008-04-28 @ 09:22:06
Postat av: Amanda B

Fasen va cuuuula ni är da ; )

2008-05-02 @ 12:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0