Kunde nog inte sagt de bättre själv




Kick, ja va finns det att säga? Som denna "Jimmy" fint beskriver så är kick ett fjortisband, alltid varit. Jag och Elena skulle väl göra ett försök med att komma ifrån den biten när vi släppte låten I Dont Wanna Be Your Girl, som gjorde att vi fick kontrakt i new york. Jag blev gravid samma år och musiken lades på hyllan. 

Nu har alltså kick startats igen fast med nya ansikten. Lite B om ni frågar mig då jag anser att kick är med mig och elena / Ellen. Men men, jag gråter inga tårar över det. Jag har gjort mitt val och det är jag nöjd över. 

Om musiken kommer upp igen vet jag inte, om den gör det så är det inte med kick, och heller inte någon fjortisdänga. Jag säger inte att fjortispop och allt vad det är behöver vara något negativt, inte alls. Jag hade så sjukt kul genom åren, träffade fantastiska människor, både kända och okända, MEN jag känner att ja är för gammal för att gå runt och va en fjortispop-b-stjärna. Då är jag hellre något annat B, om vi måste sätta en bokstav på de. Men jo klart vi måste, vi bor ju i Sverige och här är de svårt för folk att glädjas åt andra. Aa även jag är sån ibland, även om jag faktiskt lärt mig ganska bra nu att strunta i annat och andra och bry mig om mitt eget. Tro mig, har fullt upp på den fronten ;) 

Nya kick får lycka till, men originalet är vi, L E E. Min åsikt, b, fjortis eller inte. Punkt. 👍




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej Linda hoppas allt är bra med dig och din lilla.
Kan inte mer än hålla med. Väldigt "B" att starta upp igen med samma namn men inte samma personer. Nu ska jag i ärlighetens namn erkänna att jag inte sett dem nya eller ens visste om att det startats. Men jag tycker lik som du att "Kick" är du ,Ellen och Elena. Något annat är bara löjligt. Hur som det är min åsikt.
Ha det bra och lycka till med träningen.
Mvh tobbe

2014-05-13 @ 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0