Sov gott mitt hjärta

Idag somnade min lilla älskade Kitty in :'( Min misse sen 15 år tillbaka. Pigg och kry, ja vad vi trodde. Hon hade inte ätit på över en vecka så idag hade vi tid hos veterinären.. Kitty somnade in innan vi hann dit. Vi slängde oss i bilen med henne iaf för att få de konstaterat. De fick vi, även att hon med sannolikhet hade en tumör i magen :'( men veterinären sa att hon såg fin och välmående ut i övrigt för att vara så gammal. 

Älskade älskade Kitty. Vad vi saknar dig 😪💖  Sov gott vackra hjärtat, vi älskar dig! 




Myste med henne igår, det är jag glad för idag! Jaa, hon va en familjemedlem! 💕💕💕💕💕💕💕💕



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Näran mister ett djur är det som att hjärtat håller på att slitas ur kroppen. Något bland det jävligaste som finns.
Och ja självklart är hon/ ett husdjur en familjemedlem.
Mina tankar är med dig.

Svar: Tusen tack!
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2014-03-11 @ 10:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0