Nytt till hemmet, garderob och på mig!

Idag startade jag dagen med en tripp till Kil med mamma, det va dags för tatuering för min del! 😁 Blev riktigt nöjd, ett efterlängtat kors och en start på en sleeve :) Skulle egentligen börja bygga ihop på den armen jag redan har på men vi hade inga direkta idéer sådär så den ska vi bita lite i. Så ja, idag började vi lite smått på andra armen :) 

Blev en tur till stan efter och där shoppade jag en kortärmad topp och en långärmad. Båda får 79kr 👌 Ska sy om den långärmade lite, men de får ni se längre fram! 

När vi gått på stan så va det dags för mamma att överraska mig med en försenad födelsedagspresent, hur go är inte min mamma? 😍 Ett underbart kranium jag suktat efter såååå länge! Mamma vet hon 💋 

Efter det trippade vi vidare ner till Bergvik där ja köpte en klocka till köket! De va på tiden de, billig och fin! 











✌️✌️✌️

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så jättefina tatueringar och grejer du köpt/fått i dag <3
Älskar dig <3

2014-01-28 @ 13:39:38
Postat av: Lisa

åååh!!! herre min värpare, vart har du köpt skallen? :)

2014-01-30 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0