Hello blog.

Ett litet tag sedan jag skrev. Har inte lika stor lust att skriva jämt som jag hade innan. Det där kommer och går. Det händer en hel del i mitt liv just nu samtidigt som det inte händer värst mycket, kan med handen på hjärtat säga att jag trivs relativt bra med det liv jag lever nu. Allt tar sin tid inom vissa "kategorier", eller vad säger man. Något fattas och något fattas inte.. Åh. Känner mig både glad och lycklig över saker och förvirrad över andra.

Jobbar med mig själv som människa och det känns bra iaf, vissa saker ska förbättras och att unna mig själv och ha roligt har höjts och det känns bra. Jag och mina närmsta vänner står varandra väldigt nära i allt vi lever och delar och det har och hjälper mig mycket! Älskar er vänner och min fantastiskt vackra dotter som mitt hjärta bultar för. Bästa familjen och vännerna har jag <3

Vi får se när vi hörs igen, kikar in ibland :) / Linda


Kommentarer
Postat av: alexandra

är du singel???
du har en underbar dotter jätte söt <3<3<3<3

2013-05-26 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0