Hosta

Min lilla stumpa hostar som bara den. Sover nu men vaknar in emellan för att hosta. Hostmedicin fick vi näst intill tvinga i henne förut, skruttan. Man vill så gärna ta det ist för att hon ska behöva lida av det.

Blivit firad av svärisarna idag, tusen tack!! Bidrag till lite inredning. Man skulle kunna säga att de just gett mig min ljuskrona och halva fönsterlampan jag ska ha i sovrummet :) blir att beställa det ikväll tror jag. Ska bli så himla roligt att få flytta in och göra det till mitt ställe. Så tråkigt att bo på 2 ställen just nu och inget av dem är mitt eget hem med mina saker. Pendlar ju mellan krikke och mamma. Mest vardagar hos mamma då de som sagt renoverar i huset här.

På tal om att få komma iordning med mitt eget så är jag fortfarande inte helt klar med vad jag ska ha för sängram/gavel, byråer i mitt sovrum och Tyra's rum.. Men det löser sig nog :p får kika runt massa.

Men nu ska jag och Tyra laga mat. Kran så länge!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad söt bild!

2013-01-20 @ 21:00:09
URL: http://mineforlife.blogg.se
Postat av: Sandra

Vart i kd är det du ska bo? :) område alltså. Ska lillan ha kvar samma dagis? :)

2013-01-21 @ 13:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0