Oscarsgalan 2013

Tittar ni? Röda mattan nu, otroligt vackra klänningar endel har alltså. Lite sur är jag som missade större delen av röda mattan då jag satt i hallen och väntade på att krikke skulle natta Tyra och vi kunde äta efter det. Äta gjorde vi och sen gick krikke och la sig igen (han somnade när han nattade Tyra), kul..

Nu sitter jag iaf här och ska kolla på Oscarsgalan. Blir nog tyvärr inte länge då jag är ganska trött och känner att jag behöver sömn. Imorgon är det tillbaka till jobb innan 2 dagars ledighet och massa dolande i lägenheten. Va där och målade lite idag, la en bra grund men behöver måla 1-2 gånger till i sovrummet och förmodligen 2-3 gånger till i Tyra's rum, men de blir bra när det är klart. På tisdag ska mamma fortsätta med väggarna och jag ska börja måla möbler :) jädra tjat om denna lägenheten nu kanske, men det är det som händer i mitt liv just nu ;)

Nej, mer Oscarsgalan nu!


Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

jag satt och kollade nästan hela röda mattan men missade hela galan....haha orkade inte hålla mig vaken till själva galan vilket kändes otroligt synd

2013-02-25 @ 19:37:16
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0