Svar på kommentar

Fick en kommentar av anonym där personen undrar om jag är en hårdrocktjej som jag skrev att jag va när jag gick i skolan.

Jag va svartrockare typ när jag gick på högstadiet. Har inte stilen mer men lyssnar på samma musik nu som då. Älskar all möjlig rockmusik, metal osv.. men är inte begränsad där, lyssnar på mycket annat också men rock, musik med levande instrument ligger nära hjärtat. Som kg älskar kärleksfilmer älskar jag också rockballader. Det behöver inte va om just kärlek men musik och filmer med starkt intryck med en bra text får mig att tycka bättre om låtar. Men så är det nog för de flesta :)

Men för att Svara på frågan rakt av, rock JA, stilen Nej.. Inte svartrockar-stilen utåt längre :)

Tack för din kommentar och fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0