Godmorgon/ Nu Skin

Här är vi vakna sedan 30-40 min. Skönt att sova ut lite när Tyra inte börjar förrän kl.11 på dagis idag. Jag börjar ju inte jobba förrän 16.00 och krikke slutar då men tänkte att det nog är bra om hon är där och äter och vilar med de andra barnen, så får hon även lite lektid efter vilan innan krikke kommer och hämtar henne. Tyra har ju sedan hon va sjuk lite svårt att bli lämnad på dagis, hon är väldigt mammig. Hon har ju faktiskt inte varit där så där jättemycket sedan hon började, men igår när jag lämnade henne så grät hon inget alls. Vinkade hejdå och gav mig typ en "men vart ska du gå då mamma" - blick, men vinkade samtidigt så jag tror att det gick bra faktiskt. Så jäkla skönt och jag va så fruktansvärt stolt över henne :) Får se hur det går idag. Hon hade mycket kompisar i hennes ålder/storlek där igår när hon blev avsläppt så det kanske också hjälpte, vet inte. Men, hon behöver nog bara komma in i det mer förhoppningsvis.

Nåja, jag har iaf testat Nu skin sminket och jodå, det täckte väldigt bra. MEN pudret är nog inget större favoritsmink hos mig, har iofs aldrig varit utan har bara solpuder. När jag hade på pudret, som i sig va väldigt täckande och bra, så kände jag mig översminkad. Men så har jag alltid kännt när det kommer till puder. Alla gillar ju olika sorters smink. Men det va absolut inget fel på det utan de va verkligen ett toppen-puder. Jag och concealern blev snabbt bra vänner.

Nu funderar jag på att sälja pudret, i ask (som man fick köpa till) med en ren svamp att applicera det med. Som sagt så är det testat en gång. Om någon är intresserad så kan ni maila mig på [email protected] så kan vi prata mer där. Självklart ingår frakt i det pris vi kommer överens om och priset kommer vara lägre än nypris, såklart!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Var kan man köpa från det märket? Någonstans på internet? :)

Svar: Yes, du kan köpa det på nätet. Googla på Nu skin så kommer det upp alternativ :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-11-08 @ 18:45:44
URL: http://akca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0