Skön dag.

Efter lite slapp i soffan förut drog krikke med mig och Tyra på en lång promenad, om det var skönt! Pratade massa om allt och ingenting, gick in på Konsum och köpte festis, glass och mat till Tyra. På vägen hem mötte vi Gustav som mer än gärna ville dra Tyra. Gick förbi Pontus och Zandra's hus där Pontus stod och satte upp staket. Blir väldigt fint där! Väl hemma så blev det gos och nattning för Tyra. När hon somnat tog jag mig en lång härlig dusch och hoppade i mjukisar efter det. Hur härligt är inte de?? Mm! Nu står iaf maten i ugnen och gott ska de bli, BB på tvn och bara slapp innan sängen.

Imorgon ska vi upp i tid för en 10 månaders kontroll för Tyra. De ska väl kolla lite med utvecklingen, längd, vikt och lite sånt. Och för mig väntar även ett arbetspass kl 13-18 imorgon, kul :) Kan skriva lite om besöket på BVC imorgon när vi är hemma igen :) Godnatt ni som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0