Redo att sova

Har krupit under täcket och snosar med Tyra <3 pga värmen så ligger krikke i vardagsrummet där balkongdörren finns bra till hands. Jag nöjer mig med fläkten i sovrummet. Imorgon väntas jobb från 9.45 - 18.00, ska bli kul :) tänkte jag skulle åka hem direkt efter och ta en promenad med Tyra i vagnen och förhoppningsvis krikke om han känner sig manad. Men med glädje kan jag säga att han aldrig brukar va sen på att haka på en promenix. Skönt och mysigt när vi båda är ute och går :)

Jag gillar verkligen att röra lite på mig nu när jag har träningskläder. Även om det lilla jag rör på mig inte ger någon effekt för kroppen så mår iaf jag bättre av det! :) och ja, då lite extra i träningskläder ;) Att de är supersköna gör ju det hela bara bättre. Brukar ni träna, ta promenader osv?

Nej, klockan ringer 8.00 imorgon så dags att lägga igen. Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0