Tuff kväll.

Ja, iaf för den minsta. Ska väl börja med att säga att jag visst råkade skicka iväg inlägget nu som egentligen skulle upp vid 19 tiden när jag va på väg hem. Nåja. Denna kvällen har varit tuff för Tyra. Det tar lite på en själv också men det är ju för att det sätter igång tankegångarna och man försöker lista ut vad man ska kunna göra för att underlätta för Tyra. Hon har feber som går upp och ner, spytt slem när hon gråtit så hårt att hon knappt fått luft. Hon är alldeles glansig på ögonen så det syns långa vägar att lillfisen inte mår bra. Inge snorig men ändå feber. Vi hoppas såklart att detta bara är lite feber som varit i 2 dygn men att det ska ge sig eller att det är tänder som rör sig. Tyra har ju inte fått några tänder än. Kan ju va sånt som rör sig i tandköttet, vem vet. Oavsett vad det är så hoppas jag att gumman blir frisk snart. Inte kul att åka och jobba när man vet att ens hjärta är hemma och sjuk :( Idag när de hälsade på på jobbet så skulle hon va hos mig, men det går ju inte när jag jobbar. Tur att pappan duger lika bra ;) Ikväll har hon verkligen gått fram och tillbaka mellan oss. Goaste <3 Nu va det inte så längesen hon somnade om för 2a gången. Kollade på lite Pippi Långstrump innan det blev nattning igen. Nu hoppas jag hon sover hårt och hela natten, det behöver hon! Dröjer inte förrän det blir natten för mig också. Lite HIMYM på tvn nu först. Imorgon blir det jobb igen, 12-20. See you there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0