Filmkvällen slutade annorlunda..

Ja jag sitter ju här vid datorn ist... Igår däremot hade jag filmkväll. Såg på nya American Pie - Reunion och måste säga att detta va nog den bästa av dem, iaf enligt mig! Har ni sett den? Vad tyckte ni? Ikväll vet jag inte vad jag hade tänkt att se men jag älskar att varva ner på kvällarna med en bra film. Får slå över till TV11 och kolla på slutet av Shooter. 

Idag har jag jobbat och dagen gick väldigt fort. Imorgon jobbar jag 2 timmar längre men även de dagarna brukar flyga förbi. Jag hoppas det för mitt lilla jag längtar ju till torsdag när jag ska för en sista chans åka mot Arvika och den där butiken jag tjatat så om. Min mammas kusin som bor i arvika är snäll och går dit på onsdag och verkligen dubbelkollar så den är öppen. 

På tal om shopping så har jag klickat hem en jacka och en klänning.
Tänkte visa för er va det är för skönheter som är på väg hem till mig! :)
Tradera(de) lite igår och hej vad jag fyndade! 

Kolla, Tommy Hilfiger klänning, helt ny för 199:-
Ordin.pris: ca 900:-


(Bättre bild får ni när jag fått hem den)

Jacka, skinn med fransar.
Hur läcker?!?!



Åh, i'm in love :)

Kommentarer
Postat av: Seema

Vad roligt att du trivs med ditt jobb :) om jag en gång jobbar, så hoppas jag, att jag trivs så bra, att jag verkligen vill stanna kvar!! Att jag är nöjd med arbetsuppgifterna jag har, och arbetskollegerna är också viktiga ju :) mm!!

Förresten måste bara höja tummen, för det nya, på din blogg. Svars grejen. Den gillade mycket :) så fint!!

2012-07-04 @ 00:08:34
Postat av: Seema

Och Jo, såg att du hade bytt ut bilden, på din blogg. Den under, min familj. Fin! & så go hon är, lilla Tyra ju :) hon ser ut som ett riktigt litet chärmtroll, den lilla ungen ju ;) söt!! :)

Svar: ja visst är hon go :)
Jaha du jobbar inte? Hoppas du hittar ett jobb någon gång som du trivs med. Kul att jobba ibland :)
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

2012-07-04 @ 00:13:10
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0