1 av 4

Ja, idag får ni se 1 av plaggen som är nya i min garderob. Jag bestämde mig på jobbet förut att det är dags för en urrensning av kläder igen. Nu kommer det gå fler godbitar men tror inte jag kommer lägga upp något i Bloppisen utan kör ut allt på någon sälj sida. Om ni är intresserade att se så kan jag länka er dit. Känns som att det blir lite enklare :) Ska iaf bli skönt att rensa ur lite och jag funderar på att göra det redan på söndag. En proppad IKEA påse står hos mamma som jag inte ens tagit kort på och lagt upp som ska säljas. Blir att sprida ut allt och sälja för en klumpsumma eller 20-40kr plagget. Så bor ni i KD eller har svängen förbi så vet ni ju vart ni kan kika på kläder ;) haha. Nej, men det ska läggas upp iaf och som sagt sljas av, fort. New in, old out. Gammalt för mig, nytt för dig - så är det ju!

Det jag ska visa nu iaf är en tröja från Carlings.
Lite oversize baseballtröja och hur skön som helst!


Kommentarer
Postat av: emma

Jag är nyfiken :D länka sen!

2012-07-08 @ 00:26:37
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0