svamlar..

Börjar bli riktigt trött så ska krypa i säng snart. Krikke är fortfarande kvar hos sin kompis och har grabbkväll men kommer väl hem om ett tag kan jag tänka mig. Tyra har lyckats vända på dygnet IGEN trots att hon sov så lite på dagen idag. Typiskt, men det vänder sig väl tillbaka igen inom några dagar hoppas ja. Får kämpa lite med henne och hoppas på det bästa. Iaf så har jag inte kunnat rensa ur min garderob idag och heller inte rensat ur mina filmhyllor som jag tänkt göra ett tag nu. Ge bort de där filmerna man har bara för att, sådana man inte ens tycker är värda att se. Att köpa film är väl inte det alla gör men jag tycker det är kul med orginal när det är någon man tycker är väldigt bra, eller om Johnny Depp är med i dem ;)
,
Hur som helst så får jag ta tag i mig själv imorgon och dola här hemma efter min lilla tur till stan. Ska nämligen in och fika med min vän Linda nu efter 100 år och en köksrenovering, också Jimmie som är hemma på besök från Norge. Linda tyckte jag skulle haka på så det får bli. Ser inte fram emot att städa imorgon men måste man så måste man ;) Skönt när man har nystädat ändå. Ska bädda rent i sängen också och det om något är ju underbart! ;)
,
Men nu svamlar jag massa så lika bra att jag går in och lägger mig. Vi hörs imorgon, sov gott alla!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0