Soffläge

Tyra somnade förut trots mina försök att hålla henne vaken. Haha alltså hon är så rolig! Om hon är tillräckligt trött och vill sova så kan hon somna stående, oavsett plats. Så ja, hon fick sova lite och jag visste då att det blir en sen natt uppe, men brydde mig inte. Hade inte hjärta att väcka henne. Nu sover hon iaf sedan 25-30 min tillbaka, så det blev tidigare idag än igår iaf. Så typiskt att hon alltid vänder på dygnet när hon blir sjuk, men det vänds ju tillbaka snart igen.
,
Nu under veckan ska jag söka jobb. Både tjänst 50% och 100%, får se om man får något eller om man ska fortsätta småsöka heltiden. Måste ju ha något mer än bara Nöjes när Tyris ska börja på dagis. Så får jag något snart så får Krikke vara hemma den tiden jag jobbar. Vi har pratat på att dela på det då eller lösa det på annat sätt. Inte det lättaste att få ett jobb i den här staden så det gäller att satsa när det finns bra och något man vill jobba med. Skulle gärna va hemma med Tyra länge, bästa som finns, men skulle jag få exempelvis på 50% så får jag ju både jobba och va hemma med min gosing :) Nåja, den dagen den sorgen. Inte säkert på något sätt alls att det blir jobb nu, men man kan ju ändå försöka.
,
Eftersom Tyra somnat så sent har jag ännu inte lagt in korten på kuddarna i soffan så det får vänta. Jag håller fär emot på att skriver lite mer om sminket jag har från e.l.f, så det kommer upp i ett inlägg om ett tag.
.
image description
Världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0