Dags för sängen?

Krikke hittade en sida jag kan kolla på BB-24/7 just nu. Så jag sitter och kollar och lyssnar på deras intriger. Rätt drygt för man blir irriterad över de sidor man inte vill se FÖR mycket av hos dem. Det man får se på tvn räcker gott och väl, iaf under deras låååånga och meningslösa snack, medan andra bitar är roliga att se här för man får se mer. Om jag skulle kunna betala för att få se BB 24/7? Nej, verkligen inte. Men jag tror jag har en favorit faktiskt, Camilla. Petronella (hette hon va med alla piercingar?) som gick ut ikväll, henne gillade jag. Gillar många tjejer och faktiskt Amandus (som jag trodde jag skulle hata). Men bara 1 vecka har gått så vi får väl se hur mitt tycke för folk formar sig! - Ingen big deal om man säger så!

Jag borde lägga igen nu iaf. Imorgon väntar fika med Jossan och Levi. Det är på tiden :) Sov gott kära ni.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är de för sida?

2012-02-27 @ 02:46:11
Postat av: Emelie Talvis

Vad är det för sida? :)

2012-02-27 @ 18:21:06
URL: http://etalvis.webblogg.se/
Postat av: vad är det för sida ?

2012-02-28 @ 08:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0