Borste - e.l.f

image description
Denna borsten beställde ju jag bland mycket annat. Jag tycker den är bra att sminka med MEN den kommer bli utbytt då den fäller alldeles för mycket. Jag får alltid massa brun/svarta strån över ansiktet och sånt är irriterande. Jag kan ta att de fäller men inte såå mycket. Synd, för den är som sagt väldigt bra att sminka med och skön att dra i ansiktet. Ni som kan leva med strån lite hit och dit kan jag rekommendera den för. Ni som är som mig, köp den inte.
-
Ska bli kul att lägga en ny beställning på sidan inom kort.
Finns lite mer saker jag vill prova!
-
.
-
psst..Mer om sminket kommer i andra inlägg. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vill du ha världens bästa puder och kabukiborste så ska du köpa på tikei. Den är suuuuuperbra! Puss gumms!

2012-02-13 @ 09:36:08
URL: http://j0ssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0