Nu väntar sängen

Sitter i soffan, något kladdig på huden efter att jag smörjt in mig. Strax har det torkat in och jag ska då i säng. Mitt hår är rött och lite längre än axellångt. Ångest? Aa lite faktiskt.. Saknar det långa håret redan, men det va dags att ta ut det då håret växt som tusan. Klippte mina egna toppar lite snabbt igår, blev ungefär 5-6cm allt som allt. Skulle nog behöva klippa det någon cm till men får räcka för tillfället. Får se imorgon hur jag känner för rött hår igen. Vet inte om jag vill ha det, chokladbrun eller en ljus ombre igen.. Eller jag vet att jag vill ha en ombre för de trivdes jag i, även mina dippade toppar jag hade nu sist. Nåja.. Får kanske bli ett besök hos Jessica igen om någon månad och få lite färg och klipp i barret, som då förhoppningsvis är förlängt ;)

Nej, sängen och upp 8.30-9.00 imorgon :p Godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0