Svar på kommentar

Fick en kommentar om att en person tycker att Tyra ser liten ut och frågar om hon kryper :)

Yes, hon kryper :) Hon tog 2-3 steg helt själv häromdagen också. Ingen balans så såklart kan hon ju inte gå helt själv. Jag skulle testa att låta henne stå själv för det har funkat någon gång en kort kort stund bara. Så nu när jag släppte henne gick hon iväg ist, hehe. Man blir så stolt så det är sjukt :) Längtar tills hon har balansen för då lär det inte dröja förrän hon går. Hon vill verkligen upp på fötterna och gå hela tiden. Hon skrattar och har jätteroligt när man håller henne i händerna och hon går tralla runt :)

Ang storleken så är hon ganska lång och har en del hull på benen ;) hehe. Tycker inte att hon är tjock så men man verkligen inte påstå att hon är pinnsmal. Haha som sagt så finns de en del hull och goa valkar. Precis som en bebbe ska ha tycker ja :) så gosigt!

Du som frågar, har du barn? :) Jag tycker det ska bli väldigt kul med syskon i framtiden (INTE ÄN!!!). Då för att jag vill ha fler barn men de ska också bli kul att se hur olika de kommer vara med längd, vikt, sätt osv :) Blir spännande när den dagen inträffar.. I framtiden! Tack för din kommentar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback