New girl

Sitter i soffan och kollar på Alcatraz som jag näst intill missade i måndags. Spännande och bra avsnitt tycker jag. Krikke har precis varit in till Tyris som ligger i vår säng och snarkar. Vaknade och va lite hungrig så nu lär hon sova tills imorgon bitti utan mat. Om pappan ska kolla på NHL sover han säkert i soffan så då får jag ligga brevid min ibland snarkande plutt inatt. Hon är så go på morgonen när hon ska väcka en med pussar, slag, sparkar i ryggen, glädjeskrik och skratt.. haha tok! ♥ Men nu får det bli ett svanitt med New Girl för att sedan krypa ner i sängen. Sov gott alla!
.
Svar ang en fråga om Tyra som jag fick. Tyra är 10 månader den 1:a maj, alltså är hon drygt 9 3/4 mån. Hon vägde 9660 g och va 73/74cm lång när hon va 9 månader och 1 vecka. En stor tös :) Nästa väg- och mätning är den 2:a maj då hon ska på 10 månaderskontroll. Får man fråga varför detta va intressant för dig? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon såg så liten ut tyckte jag :) Kryper hon eller är hon nöjd med att sitta och leka?! Jätte fin blogg!

2012-04-23 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0