SOA s4 e1

Nyligen kollat på första avsnittet med SOA. Vill se mer men kan ju inte avverka de få som finns ute nu på en gång. Även om Jax fortfarande är ett hett ämne så saknar jag allt håret. Men men! Mer Sons Of Anarchy är ett måste iaf!

Nu ska jag snart lägga igen mina blå. Upp imorgon och iväg in till stan för föräldragruppen. Ska prata om sjukdomar imorgon, så kan va intressant att dra iväg på det. Kristoffer är sjuk men han ska hänga med på det ändå och de tycker jag är bra. Kan va bra att ha lite fler öron som lyssnar än bara mina 2 ;) Ironiskt nog så är det örat som gör krikke sjuk. Han har sånt tryck mot trumhinnan så den har vändt sig inåt. Usch ont.

Hoppas ni haft en bra dag! Imorgon blir det betydligt fler inlägg eftersom jag nu äntligen kan blogga med appen. Så mycket roligare än smsinlägg, även om de nästan ser likadana ut :p Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Malin Bryggegård

Ja du är inte den enda som gråter över Jax's hår ska jag meddela :D

2011-09-28 @ 11:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0