Jax Teller

Hemma!! Har iofs varit det ett tag, ganska länge. Idag har vi hälsat på Caroline. Blev kaffe och snos för henne och Tyra. Innan vi skulle åka så började Tyra prata som bara den, typiskt tyckte Carro :P Blev ner till stan efteråt och köpa papper och annat till inbjudningskortet till dopet. Har sån ångest för att jag inte kommer kunna bjuda alla som jag tänkt. Insåg inte riktigt att släkten va så stor som den va :P Men får väl bjuda med endel till kyrkan för de som vill och då behövs ingen present eftersom de inte blir med på bjudningen efter. Inte för att folk är tvingade att köpa presenter men det är ju det man gör :P haha.

Nu har jag suttit och gjort schema med Krikke för Oktober på Nöjes. Enda som är kvar nu är att maila ut det. Har suttit med schemat och inlägget lika länge + nattat Tyra 2 gånger, så ni kan ju gissa hur länge denna "nytt inlägg" ruta stått öppen :P

Får i mig lite toast nu och kollar på SATC. Blir att fixa mat till Tyra sen sängen efter det, kolla på de sista avsnitten av SOA säsong 3. Kollar på den igen och friskar upp minnet inför säsong 4. Tror ja ska börja ladda hem de avsnitt som finns ute. Är så förbannat nyfiken :P 


Jax.. Grrr va bra!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du kommer inte bli besviken!!!

Säsong 4 verkar hålla måttet lika bra!!

2011-09-27 @ 06:33:38
URL: http://carolinestrid.blogg.se/
Postat av: Jennie

Håller med carro, den nya säsongen är riktigt bra

2011-09-27 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0