Make some noice

Hej! Jag tänkte börja inlägget med att skriva att det är lite tråkigt att ni blivit så tysta de senaste dagarna, men jag får tänka om. Det är ju jag som varit ovanligt tyst. Lovar att när helgen är över så är jag fullt tillbaka! Idag har det ju varit kalas hos svärisarna. God mat och väldigt väldigt god tårta! Nästan så jag måste göra en sådan i miniformat och bjuda hem någon kompis på de :p hehe! Efter kalaset blev det att hämta mamma. Lagade lite mat här hemma och har ju ÄNTLIGEN rensat ur sånt som är för smått och lagt in sådant som är för stort :p haha. Hennes garderob är proppad som aldrig förr! Den är ungefär som min garderob. Jisses säger jag bara :p Men men så är det! Nu ska jag spela lite mer Wordfeud med krikke, nördiga som vi är! Vi hörs imorgon igen! Gör lite spår nu i kommentarer eller frågerutan, då blir jag glad imorgon när ja kikar in! G.N


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är kul du kommer tillbaka som vanligt med bloggen igen men viktigt du gör det som känns bäst!

Älskar din blogg :) kram Nina

2011-09-18 @ 12:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0