Vila

Nyss vaknat efter en stunds vila. Va himla skönt att få somna en sund och jag känner mig piggare nu. Vaknade upp och kände ett litet sug efter blåbärspaj med vaniljvisp, så en blåbärspaj står i ugnen och vaniljvispen är vispad och står i kylen redo att ätas :P haha. Ja, så kan det gå när suget får ta över! Men jag har ju tänkt göra paj i några dagar nu men det har inte blivit av. Älsk ligger i sängen och kollar på en film nu som jag ska hoppa in i och se strax ja med tänkte ja. Är någon Tim Burton film så den kan nog va bra skulle jag tro! Efter filmen får jag nog försöka ta mig iväg till affären och köpa lite mjölk, bröd, yoghurt osv osv.. Måste ju ha hem lite frukost nu när jag är så duktig och käkar frukost på morgonen.


(Lånad bild)


Kommentarer
Postat av: emma

Guuuud vad gott

2011-05-10 @ 19:38:57
URL: http://emawa.webblogg.se/
Postat av: mamma

Oh vill oxå ha :-)

2011-05-10 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0